För stora förväntningar skall man passa sig för

Prover lika bra som när han gjort stammcellstransblantationen skapade naturligtvis både glädje och hopp,
ja hoppfulla är vi ju och glada naturligtvis men vad är det då som blir fel ?
 
 
Här en bukett astrar i hallen,  alltid välkomnande med blommor i hallen det första mötet när din besökare kommer in.
Ja vad är det då som käns fel hos Kjell ?
Jo en enorm trötthet, en trötthet som är så stark att han precis kan ta sig upp för trappan till ovanvåningen
Våra tankar går till behandlingen, pratat med läkare i Lund, det skall inte vara några särskilda biverkningar på denna behandlingen möjligen från tidigare medicinering som fortfarande sitter i så det får vi väl tro på.
 
 
Hoppsan här kom en liten häst som prydnad i hallen.
Nu är inte Kjell så svag varje dag men alldeles för ofta och för länge efter behandlingen.
Nu har han väldigt svårt att ta det lugnt men hanterar det ganska bra ändå tycker jag. Det är svårt att 
akseptera att kroppen inte lyder när man varit stark och full av energi innan det tar lång tid att vänja sig kan jag tänka mig.
 
 
Efter några år med röd matta kände jag för att byta ( sådan är ju jag ) Det blev en tur till IKEA , en ljuvt rosa
matta blev det. Med skräckblandan förtjusning byttes den röda mattan ut, tänk om den inte passar ?
Men jo, bruna och grå färger går väldigt fint ihop med rosa. Det är ju alltid svårt att veta till hundra om det blir
bra man ser inte det fören mattan är på plats
Nu hör jag att Kjell är ute och kliper gräset, skönt då är det en bra dag i dag
 
 
Nu käns det att hösten har gjort sitt intåg. Värmefläkten har satts igång i huset och mörkret kommer smygande
Jag vill inte påstå att jag lider av mörkret tycker nog mest att det är mysigt med tända ljus. Det får bli ljung i 
krukorna i trädgården när vi rensat bort alla ledsna sommarblommor
 
 
En blomma hängande i en ljuskrona den sista från busken ute i trädgården, kommer säkert nya till nästa år
 
Vi ses
Kram
Maj-lis