Förväntan.



I dag var jag på torget i kristianstad och köpte rosor till nyårsbordet ,
klippte av dom och satte dom i en oasis som jag blötlagt i några minuter.



Rosor är abbsolut den vackraste blomma jag vet,jag bara älskar dom.



Att använda sig av ljus och statyer med rosor är så vackert.Jag gillar att
fotografera och att hitta nya motiv hela tiden.



Kvinna sedd från sidan.Nu har jag fotograferat med en annan kamera,
kolla så fint!!!



Kvinnan i en annan ram.



Min vita adventsstjärna.



Ljusstakar i glas.Ska va med på nyårsbordet.



Tulpaner nu känns dom välkomna



Ja och här har vi min julgran.Nu vill jag hemskt gärna lära mig mer om
att fota,det är vansinnigt roligt.

I morgon kommer jag att lägga in nyårsdukningen.Välkommna in!!

Kram vi ses.
majlis.

#1 - - Skogslyckan:

Tittar in för sista gången 2011 för att önska ett riktigt gott nytt år. Tack för ett fint bloggår, och för inspiration och vackra bilder. Vi ses 2012 som kommer att bli ett minst lika fint bloggår.

Nyårskramar Pia

#2 - - Gun-Britt:

Jag är mållös Majlis!! Så vackert!! GOTT NYTT ÅR På Dig och Kjell! Kram från G-B

#3 - - Gun-Britt:

Jag gör nåt fel här, mina inlägg kommer inte fram. Men i alla fall, så vill jag bara säga: jag är mållös....det är bara såååå vackert! Gott Nytt År Majlis på Dig och Kjell!

#4 - - Gun-Britt:

Nu funkar det ju, nu blev det 2 ggr istället!! Men det gör inget, för det är Du värd! Kramiz