Johanna på Bostället,blommor och ljuva ting.



Strax innan Arkelstorp när du kommer från Värestorp ligger denna underbara
butik med blommor och ljuva ting.Jag åkte dit häromdagen och frågade om
jag fick fotografera och lägga in på min blogg.Det fick jag gärna, så här kommer
bilder från butiken.Jag lägger in i omgångar annars blir det alldeles för mycket.



Man möts av vackra saker när du stiger innanför dörren.



Här en hörna med härliga saker.





Vacker ljusstake.



Kolla så praktiskt, ett hängande fågelbad.



Jag bara älskar tapeten från Vallgårds i Kristianstad.



Här en annan del av butiken.



Så vacker inredning.





Till blommor i trädgården.



Vackra växter och krukor.



Gillar.



Avslutar med deh här härliga bilden.Snart kan vi ta fram cyckeln,det går på
rätt håll.
Det kommer mer om Johannas butik snart.

Vi ses.Kram o hej !
Majlis