Balkongen

 
 
Lite nya möbler till balongen,lätta och praktiska.Balkongen ska målas i rött och vitt men regnet har satt stopp
för det..Väntar på bättre väder.
 
 
Vi glasade en del för att slippa drag,annars är det öppet, vill ha känslan av att sitta ute.
 
 
En annan hörna.
 
 
En annan vy,faktiskt mysigt att sitta högt upp.
 
 
 
Vackra blommor.Hängde upp en gardin,tycker om när den fladdrar för vinden.
 
 
Hittade en söt kruka hos Johanna på bostället
 
 
Nu hamnade vi i trädgården.Jag gillar skarpt trädgårdsprydnader,ju rostigare ju bättre.
 
 
Tycker den ser lite ensam ut jag tror jag får hitta något mer
 
 
Nu är portalen klar till grillkåtan.
 
 
Då avslutar jag med tre krukor på ett fat från Tages i söndraby.
 
Ha det gott alla, vi ses snart igen.Kram !
Hälsar Majlis.
#1 - - Gun-Britt:

Hej Maj-Lis!! Har kollat runt lite i din fina blogg, ligger lite efter! Som vanligt helt underbara bilder, så mkt fina blommor, kåtan som ni fixat med helt fantastisk, balkongen ljuvlig!Allt så vackert. Underbara bilder oxå från er resa till Venedig! Goa kramar till Dig och "kåtvärden"!!

Svar: Tack Gun-Britt för dina kommentarer,jag lovar hälsa "kåtvärden" hi,hi.Till helgen blir det en tur till danmark och röd pölsa med öl Kram,kram!!!
Maj-Lis Renud