Vårkänsla

Äntligen har jag planterat lite penseer utanför entren.
Det har varit kallt så länge denna vår men nu är den här, våren alltså.
Här en minipense hänger vid ytterdörren.
 
Oj, oj här lyckades jag få in en bild från mitt matrum, den skulle inte vara med här och inte vet jag hur
jag får bort den. Nu var det ju penseer jag skulle visa. Här står en liten pense på trappan tillsammans med
ett äpple i betong.
Utanför uterummet.
 
En kruka som pryder trappan.
Den här blommlådan hänger på verandan, Kjell har gjort den i plåt och jag tycker den är jättefin. Bara
synd att blommorna tog slut så det blev lite glest men snart ska ju sommarblommorna dit så det
får bli så.
Vill bara visa mina fina mårbacka som jag planterat om i dag så dom fick större kruka att växa i.
Äntligen har vi öppnat ut till vårt sommarrum, naturen kommer snart att bli grön och utanför fönstren
ser vi sjön som isen har släppt sitt tag om, en härlig tid väntar.
 
Det var allt för denna gång, hoppas vi ses här igen.
Maj-Lis.