I ett fönster

Jag fick den här söta lilla krukväxten av min kära lillasyster. Jag placerade den på en gammal bok
tillsammans med en ljusstake gjort av ett gammalt stolsben i fönstret i matrummet
 
Hästen som står där har jag köpt hos fröjd i Osby, en fantastisk butik som jag inte vågar besöka för
ofta, det blir för dyrt
 
Det kommer en del liknande foto som jag tycker om, hoppas ni står ut med det
Hoppsan, det var inte meningen att det skulle bli dubbelt. Jag har inte fått kläm på hur jag tar bort bilder
måste lära mig det.
 
I ett lita annat ljus
Här har vi en bild i från rummet intill, tyckte det var så mysigt när solen lyser in. Blir fint när solen står
lågt på himlen.
 
Rund glasvas med blomskaft
Sista bilden för denna gång. Jag har en hel del som jag kommer att lägga in här nu när hösten närmar
sig hoppas ni tittar in snart igen
 
Kram !
Maj-Lis