Frukt och vackra glas

Då är jag äntligen tillbaks på min blogg igen. Åskan saboterade för mig men nu, nu är jag här igen
Vackra glas, jag prenumererar på tidningen M och där fick man möjlighet att köpa dessa designade
glas för ett jättebra pris. Jag är lite tokig i fina glas jag har säkert många fler än jag behöver.
 
I trädgården blommar min Hotensia, den får komma in och pryda rummet.
 
Goda plommon fina till glasen när jag ska fota
För några veckor sen plockade jag in dom här fina blommorna från trädgården, vet minsann inte vad
dom heter men vackra är dom
 
 
Jag tar gärna foto så att hästen i fönstret får vara med och den fina fönster prydnaden
 
På varandan på framsidan hänger detta fat gjort i cement.
Plockade bort lite äpplen från vårt äppelträd man skall vist göra det så det inte blir för många för
då blir smaken inte så bra och grenarna bryts. Dom gör sig bra här på fatet.
 
Det behövs inte så mycket för att det ska fånga våra blickar.
 
Ja jag kunde inte låta bli att visa mina fina träskor som min fina Kjell gav mig när jag övertygade honom
om att jag absolut inte kunde leva utan dom. Faktum är att dom är väldigt sköna att gå i.
Det var allt för denna gång, vi ses snart. kram
 
Maj-Lis
#1 - - OSLOFRU:

Söta träskor :)

#2 - - Inger:

De fina blommorna i vasen är höstanemoner.