Bilder från mitt hem

Nu är det en tid sedan jag var inne på min blogg, orsaken är väldigt angenäm vi har nämligen varit på
resa till Skottland i nio dagar. Fantastiskt vackert och spännande jag kommer att göra ett inlägg om resan
vid ett senare tillfälle.
Här ytterligare en av mina älskade Hotensia, en morsdagsblomma från min fina son Jens. Den stod på
trappan när vi kom hem från resan vi kom ju hem sent på morsdag
 
Denna är så ljuv, svagt, svagt blå.
 
Jag har för tillfället bytt ut mina glasljusstakar mot vita lite större ljusstakar
Jag trivs så jättebra med mina tapeter, rummet är så ljust och välkomnande så jag fotar gärna min Hotensia
från flera håll
 
Där var ju mycket får i Skottland så jag lockades att köpa ett med mig hem
Gick förbi mina fina prismor mobil, blev bara tvungen att ta en bild. Den rör sig lite försiktigt hela tiden.
 
Den här lilla damen hittade jag också på vår resa. Hon får stå i sovrummet med lite smycken på.
 
Sista bilden för denna gång. En vacker glasvas eller ljuslyckta om man vill det. Dem har jag köpt
hos Kajsa p Gröna porten, några kvistar har jag plockat från vårt träd som blommar så fint i trädgården
 
Ha det gott resten av veckan så ses vi här snart igen
Kram
Maj-Lis
#1 - - Mia:

Hej!
Åh, måste höra mer om resan!
Vad fint ni har det!
Var har du den där hängaren eller vad det var med böjda skedar som du köpte på julmarknaden i Mölndals kvarnby?
Hälsa pappa!
Kram Mia