Bilder

Det är vanskligt att gå på rea, nu har mina Ikea lampor över köksön bytts ut och sålts
 
Denna lampa hittade jag när vi var i Bergs slussar och hade gift oss. Tycker den var nätt och fin
 
Med ny tapet tyckte jag att jag ville piffa upp dom gamla dörrarna
 
Mina fina änglabarn har flyttat ut i hallen så dom hälsar jag på varje gång jag går upp för trappan
 
Här en handduk som passar alldeles utmärkt till min hängare som är gjord av en gaffel. Den köptes på
hotellet vi bodde på efter vigseln.
 
 
Vacker kruka också från Vadstena kloster hotell
 
En fjärilsask från våra vänner som var vittne på vår dag. Innehållet skall vi förbruka i vår
 
Ny plåtkruka på trappan med små penseer
 
Trollsländor pryder rabatten
 
Min fin fina nunna från klosterhotellt hon får stå i vårt fönster i köket och påminna oss om den underbara
dagen när vi gifte oss.
 
Det blev inte så mycket text i dag kom på att jag skall iväg om en stund.
Kram, vi ses
Maj-lis