Lite nytt.

Nu har min fjärilskudde fått flytta på sig till uterummet, där passar den alldeles utmärkt i närheten till naturen
I stället har det kommit en annan vacker kudde med stol och fågel på. Ni vet det är så här att alltid när vi är på
besök i Linköping hos våra vänner där så hittar jag något nytt som jag inte kan leva utan
 
Jag hade sett kudden hemma hos Inger innan och blev genast furtjust i den, vi gilla liksom samma saker
men har ändå inte alls likadant hem och tur är ju det, för det hade ju kanske inte varit så kul
 
Här en fin glashållare på ljusstaken, den är köpt på Fröjd i Osby
Både kudden och brickan och även dom små trådrullarna är köpta på Slussport i Linköping, den butiken
ligger bara ett stenkast från där Sören och Inger bor. Så trevligt att hälsa på där än om jag inte
ska handla något, men det händer nog inte.
Dom små ljuslycktorna är design Lene Bjere och dom hittade jag i en annan butik
Ni vet, så här är det. När vi fyra träffas så händer det att våra män gärna vill att Inger och jag ska åka iväg och
se oss omkring lite, undrar ni varför ? Jo dom är musiker bägge två, och om inte vi är hemma då kan dom spela
och sjunga så högt dom vill och ingen klagar, så är det nog sen tänker dom inte på följderna, det kan ju bli dyrt.
Men vi är nöjda och igentligen är dom bra på det dom gör.
 
Här har jag placerat dom andra små rullarna och några prydnads knappar, står på fönsterbänken i köket
Fick bli en nu gardin i köket den köpte jag på Åhlens och den är tillverkad miljövänligt. Jag har haft
hemma flera stycken köksgardiner men när dom kommit i mitt fönster så har jag inte tyckt om dom
men som tur är så kan man lämna tillbaka om man inte blir nöjd
 
Från det ena till det andra. Vi är snart inne i halva November och vår bloddroppe blommar om igen vi
har tio- tolv grader varmt. Ur led är tiden ..... man jag njuter
 
Det var lite om allt möjligt denna gång, hoppas vi ses här igen.
Kram
Maj-Lis