Har du ett vänligt hem ?

Ja har man det, och vad menas med ett vänligt hem ?
Vi var hos min kära syster och hennes man i gårkväll i detta underbara hus som heter Tella stället
Jag beundrar alltid atmosvären i huset och känslan när man kommer in där, då säger helene` att
när min dotter var och hälsade på hos dom långt innan renoveringen var klar då säger hon att detta kommer
säkert att bli bra för det är ett vänligt hus.
Ja det blev bra och vist känns det vänligt när man kommer dit.
 
Nu har jag inte någon bild från deras hus vi bara satt där och njöt och åt fantastisk god rådjursfile`med potatis,
sås, egen plockade lingon sallad och gott vin.
Här en bild från matbordet hemma hos oss, påskägg från indiskan bland annat
 
 
Här hänger små vaser i band , söta tycker jag
 
 
Tycker nog att dom här tavlorna kommer bra överrens. Färgerna och vatten, ramen lite guldig som ampeln, umm
kan nog kännas vänligt i tv-rummet som genomgått en liten förändring.
 
 
En gammal tavla, som en liten händelse, inte lätt att stiga i båten med lång klänning
 
 
Trevlig helg mina vänner, vi ses.
 
Kram
Maj-Lis