Det kunde känts bättre i dag, eller värre kanske ?

Vissa dagar är bara jobbigare än andra, regnet öser ner och min Kjell är på sjukhuset.
Han är ju där några gånger varje månad och blir behandlad för sin cancer så det är inget
ovanligt, med andra ord så är vi vana vid det.
Det käns bra att jag är så road av inredning för då har jag tankarna på annat håll.
Jätteroligt att planera hur det skall bli i tv-rummet som jag aldrig varit riktigt nöjd med.
 
Här en bild på mina tulpaner som växer vilt.
 
Jag tycker faktiskt om när dom blir lite så där ostyriga
I gårkväll var jag på inredningskursen näst sista gången, åå vad jag skall sakna den när den är slut, man får så
många kloka råd och det bästa av allt jag känner att att jag tänker rätt.
Får se om jag går fortsättningskursen, jag tror det.
 
 
Jag hade tänkt att jag skulle återge en hel del av vad vi pratade om och fick lära oss i går
men anteckningarna ligger i dataväskan och den har Kjell med sig i dag så jag får ta det sen
Det handlade mycket om att rensa, ta bort sådant man inte behöver
och så tog vi upp ljussättningen i ett rum, vilka behov av ljus och vilket slags ljus man vill ha
5 till 7 ljuspunkter minst i ett rum
 
 
Nu bombaderar jag er med mina tullpaner i stället för bilder från tv-rummet för det är inte roligt just nu
eller ja ni skulle inte tycka att det är något att se på
Men i helgen skall vi hämta skänken så då blir det före och efter bilder
Jag skall måla skänken och Kjell målar väggarna.Caffelatté färg är ute nu, det har väggarna i detta rum så nu
skall det ljusas upp men någon tapet blir det inte så mycket vet jag.
 
 
Solen var framme en stund i gåreftermiddag då passade jag på ta några bilder, det är dom ni får titta
på här denna gången.
 
Minsann nu tittar solen fram, genast blev jag mycket piggare
 
Kram vi ses
Maj-Lis