Nya tag och nytt hopp

Så får vi se det nu.
kjell hämtade jag hem i fredags då hade febern lagt sig och proverna visde inte influensan utan
ett förkylningsvirus. För att få bukt med det satte man in antibiotika så nu blir det Lund nästa.
 
 
Vi har fått tid till lund i morgon kl 10 för provtagning så att man kan se att kroppen klarar av behandlingen.
 
 
Blommor gör oss glada, vita tulpaner som får flytta ut i uterummet varje natt för att hålla sig fina längre.
i morgon kommer vi också att få information om hur och när behandlingen skall börja, om vi skall bli inlagda
eller vi skall åka ner i mellan eller hur det blir.
 
 
Tulpanerna växer vilt än om dom står svalt men vist är dom vackra ändå
 
 
Jag nämnde ju i förra inlägget att jag hade köpt en ny lampa när jag var på Mio. tanken var att den skulle stå
vid tv så det passade bra
 
 
Jag har lite guldinslag lite varstans här uppe så det passade med denna lampan samtidigt som det är
ett gammalt mönster
 
 
Så då har jag tänt den. Man behöver sju ljuspunkter i ett rum fick jag lära mig när jag gick på inredningskurs,
men det får nog vara upp till var och en.
Vi har ett problem som är otroligt jobbigt och det är maten. Kjells smaklökar är helt förstörda, det som funkar
någelunda är faktiskt soppa
 
 
En köttsoppa lagade jag i helgen , bara han slapp köttet så gick grösakerna ganska bra.
Så nu kör vi med olika sorters soppa och hoppas att smaken kan komma tillbaka.
Det är mycket i livet som strular just nu, men nu står hoppet till Lund.
 
Kram
Maj-lis