När timmar blir till dagar

och dagar blir till veckor.
I morgon är det fyra veckor sen du dog, vad konstigt det känns att skriva dog. Du är död, borta för alltid.
Jag vaknar varje morgon med känslan av att något är fel, ja det är klart att något är fel, du är ju inte här
och du kommer aldrig mer att vara här, aldrig någonsin. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om den 
smärta jag känner men jag gör inte det det orkar man inte läsa. Jag lever liksom i ett vakum, pratar, skrattar 
träffar folk ingen kan se vad som försigår i mitt inre, mina tankar mina känslor , bara jag själv och kanske du Kjell 
om du har den förmågan vem vet.
Det finns en liten tröst i min sorg och det är att vi pratade mycket om vad som skulle hända, när vi visste att din sjukdom skulle ta ditt liv och hur du ville att det skulle bli efter. Jag vet hur du tänkte och jag vet hur du kände och det var så mycket tårar. Men du gav mig hopp och förtröstan, det som jag nog har gett dig fram tills vi viste att det fans inte mer hopp då kunde vi inte ljuga för varandra.
 
 
Nyårsafton 2017 det är nog sista gången som du tog tag i din nyckelharpa och spelade ett par låtar innan vi körde och fira nyår det nyår som skulle bli vårt sista tillsammans.
 
 
2013 på resa i Unger träffade vi Sören och Inger som kom att bli våra bästa vänner. 
Sören och Kjell hade massor med intressen tillsammans och vi har träffats flera gånger om året sen dess
 
 
Alla våra resor vi gjort tillsammans ger mig så många underbara minnen. Här är vi i Zaalbach i Österike året
var 2015
 
 
 
 
En vänskap som består.
 
Begravningen är över, en begravning som blev som Kjell ville ha den. I vackra Älmhults kyrka tog alla som ville farväl av honom och dom var många. Minneslunden är en bra plats tyckte Kjell för den fins över hela världen så vilken kyrka man besöker så fins han där en klok tanke.
 
 
Sorgen är kärlekens pris.
Du är för alltid en del utav mig, sjöng Filip Olsson så vackert som Kjell önskat
 
Livet går vidare det mäste det göra men det får ta sin tid.Att vara i sorg tar oerhört mycket kraft och jag tar bara en dag i taget, en del praktiskt måste göras och när jag gjort det så är min kraft slut
 
Vi kommer att ses här snart igen
Kram
Majlis