Att det ändå gick lätt att lämna.

Ja nu är det evigheter sen jag var här inne på min blogg. Jag vet igentligen inte varför det hänger upp sig ibland och varför jag inte har något att levrera. Med tanke på rubriken att lämna så är det något som jag tänkt mycket på nu i efterhand. Jag saknar ingentibg från mitt liv i Immel, jo Kjell. Kjell saknar jag fortfarande varje dag varje stund det försvinner ju inte men jag lever och jag tror  att vi ses igen på den andra sidan. Det som jag förundrar  över är att det ändå gick så lätt att skapa ett nytt liv här som ändå är allt som Immeln inte är. Tystnad till exempel hittar man inte här men efter ett tag så hör man inte ljuden längre , en del ljud blir till och med trivsamma, inte bilarna kanske men röster kan va det.. Men att lämna något som man känner att det ger mig inget längre, bara smärta då blir det lätt att lämna. Immeln fins kvar mina två barn med familjer fins kvar och alla vänner fins kvar  och immeln älskar jag .Jag älskade mitt hus också en gång men inte nu längre det har jag släppt men alla minnen fins kvar.
Så nu har jag skrivit av mig och nu blir det lite bilder från mitt hem och ändrat en del har jag gjort, det gissade ni nog.
 
Stolarna i köket var faktiskt gamla och det är ju inte fel men dom hade blivit rangliga och behövdes renoveras och det överlät jag till dom nya ägarna .Trots barnens protester köpte jag en stor matta , mattor snubblar man över när man blir gammal sa dom, du har ramlat en gång och det räcker . jag vet men jag är försiktig, och föresten så snubblade jag inte , jag fastnade med skon i tröskeln, så var det
 
Lite nya kuddar...
Fattas något...
 
Ibland har man tur , hittade en fin sänggavel hos Sens flyttningar, sängbord från jysk 
 
Tapserat hallen .. 
 
Tapetmönster från 20 talet 
 
Gardinerna har jag bytt från vita till linnefärg och det ger en varm känsla samtidigt som det passar tilltavlorna .
 
 
 
En kul cykel på balkongen . Jag håller på att plantera och göra fint , det är hanterbart när ytan är lite mer lagom ,men jord bär mina pojkar upp .
 
Kram på er vi ses 
Majlis 
#1 - - Anonym:

Din gåva är att skapa magi i vilket hem du än hamnar i, beundrar dig storasyster!